Jaap van Haastrecht

Jaap van Haastrecht’s motto: “Wie schrijft, die blijft!”

Rolde in het reclamevak via de actie Schrijftalent, waar 700 mensen om 14 plaatsen streden. Werkte bij verschillende gerenommeerde reclamebureaus. Werd er senior copywriter en creatief directeur. Is nationaal en internationaal vaak genomineerd en bekroond.

Radio- en TV-commercials

Heeft veel ervaring met themareclame: radio- en TV-commercials, campagnes, billboards, abri’s. Met brochures, folders en advertorials. Maar ook met actiemarketing, business to business, personeelswerving en retail.

Deed vooral de laatste jaren veel ervaring op met het schrijven en herschrijven van websites voor bedrijven van klein tot groot. Heeft ook veel blogs, referenties en e-mailnieuwsbrieven geschreven. Zijn motto: “Wie schrijft, die blijft!”

Ervaring van A tot Z:
van ABN-AMRO tot Zorg en Zekerheid en van Albert Heijn tot Zilveren Kruis

Gewerkt op klanten als: ABN-AMRO, Rabobank, Van Lanschot Bankiers, Avéro Achmea, Centraal Beheer, KPMG, Nationale-Nederlanden, Bankgiro Loterij, Lucent Technologies, Microsoft, Oracle, Ordina, Boskalis, Bouwend Nederland, DSM, Eneco, Essent, Nuon, Albert Heijn, Edah, Jumbo, Super de Boer, Bijenkorf, Perry Sport, Intersport, Audi, Fiat, Opel, Peugeot, Scania Trucks, Mercedes Trucks, Suzuki auto’s en motoren, Voorlichtingsbureau Drank, Stivoro, Algemeen Dagblad, Randstad, Yacht, Ariel, Pampers, Head & Shoulders, Bavaria, Dommelsch, Heineken, Sonnema Berenburg, Coca Cola, Douwe Egberts, Knorr, Koninklijke Marine, Ministeries van VROM, V&W, OC&W en Financiën, Gemeente Rotterdam, KPN, Primafoon, Vodafone, Academisch Ziekenhuis Rotterdam, CZ, Zilveren Kruis en Zorg en Zekerheid.